Inicjatywy

Webinar: Komunikacja kryzysowa po atakach hakerskich i innych cyberincydentach. Jak reagować i mówić o cyberincydentach?

Resilia włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa

Przez cały październik Resilia popularyzuje wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa poprzez artykuły, infografiki i inną aktywność w serwisach społecznościowych.

 

Więcej na: 

FB: https://www.facebook.com/resiliapl 

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/resilia/

 

A 29 października zaprasza na bezpłatne webinarium "Komunikacja kryzysowa po atakach hakerskich i innych cyberincydentach. Jak reagować i mówić o cyberincydentach? "

Zapraszamy do rejestracji: https://bit.ly/3iLoNnS

 

Więcej o wydarzeniu: https://resilia.pl/webinar/komunikacja-kryzysowa-po-atakach-hakerskich-i-innych-incydentach/

 

W momencie wystąpienia ataku hakerskiego lub innego cyberincydentu konieczne jest podjęcie szybkich i zdecydowanych kroków. Aktywność ta nie powinna ograniczać się tylko do działań naprawczych, minimalizujących szkodę, ale również skupiać się na przekazaniu odpowiedniego komunikatu do mediów, klientów i opinii publicznej.

Udział w bezpłatnym webinarze pomoże Wam wypracować odpowiednie podejście do komunikacji kryzysowej na wypadek cyberincydentu, a także opracować procedury reagowania na samo zdarzenie.

 

Podczas spotkania omówimy kluczowe kwestie dotyczące zasad zbierania i przygotowywania do publikacji informacji na temat cyberincydentów. Powiemy o niezbędnych etapach zarządzania komunikacją kryzysową, pozwalających na efektywną pracę na linii specjaliści IT/ specjaliści ds. cyberbezpieczeństwa – osoby zarządzające firmą / specjaliści PR / rzecznicy prasowi. Opowiemy, jak monitorować działania zespołu odpowiedzialnego za minimalizację skutków incydentu oraz w jaki sposób specjaliści w dziedzinie cyber powinni przekazywać informację o naruszeniach, aby była ona zrozumiała dla reszty zespołu i aby rzecznicy potrafili na jej podstawie przygotować komunikat prasowy. Przedstawimy najważniejsze zasady komunikacji kryzysowej, pozwalające zapanować nad zrozumiałością i spójnością przekazu.