Krótki opis: „Pewni w sieci” to ogólnopolska kampania edukacyjna T-Mobile Polska, której celem jest zwiększenie świadomości na temat bezpieczeństwa w internecie. Operator przygotował 3. edycję kampanii i stworzył miniserial edukacyjny pt. „Tato, seeerio?!”. Są to zabawne dialogi ojca z córką, którzy w swoich scenkach przedstawiają zagadnienia bezpieczeństwa w internecie. Do projektu zaangażowano znanych aktorów – Jana Wieczorkowskiego, znanego z takich polskich produkcji jak: „Czasu Honoru” czy „Stulecie Winnych” oraz Natalię Wolską, znaną z takich produkcji jak „Rojst” czy „PATI”. Tematy poruszane w tegorocznej edycji to: bezpieczne relacje i komunikacja online, AI i krytyczne myślenie, ochrona wizerunku dzieci w internecie, ochrona prywatności w sieci, higiena cyfrowa, oszustwa finansowe w internecie. Serial będzie emitowany co wtorek na YouTube T-Mobile oraz na stronie www.pewniwsieci.pl. Kampania startuje 1 października z okazji Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa.
Organizator: T-Mobile Polska S.A.
Do kogo jest skierowane wydarzenie: Do wszystkich dorosłych użytkowników internetu, a w szczególności przekaz kierowany jest do rodziców i opiekunów dzieci korzystających z internetu, by mogli pewnie i bezpiecznie korzystać z sieci.
Miejsce wydarzenia: online
Data rozpoczęcia: 1.10.2024
Data zakończenia: 5.11.2024
Szacowana liczba odbiorców/uczestników: kampania ma zasięg ogólnopolski – szacunkowa liczba odbiorców – 100 tyś.
Link do wydarzenia: https://pewniwsieci.pl
Link do profilu na FB: https://www.facebook.com/tmobilepl