W ramach kampanii CyberLiga InPost planuje następujące działania:
- wyświetlanie CyberLigi w paczkomatach w całej Polsce przez tydzień
- informacje na stronie internetowej
- wsparcie kampanii w mediach społecznościowych
InPost jest liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowych usług dedykowanych branży e-commerce.
Jest pierwszą firmą w Polsce, która stworzyła sieć samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek Paczkomat®, czynnych 24/7. Dzięki innowacyjnej technologii, odbiór przesyłek jest nie tylko wygodny i tani, ale także z korzyścią dla środowiska.
Aż 63% kupujących w Internecie deklaruje, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez InPost – to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce. Wysoki odsetek korzystania z Paczkomatów® InPost jest notowany nie tylko w dużych (81%) czy średnich (77%) miastach, ale także wśród mieszkańców wsi (71%) i mniejszych miasteczek (74%). W tym roku InPost udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów iOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek oraz dodatkowe powiadomienia.
W 2018 roku InPost zrealizował:
ponad 86 mln dostaw, czyli więcej o 52,5% rok do roku
56,3% wzrost wolumenu przesyłek do Paczkomatów® InPost r/r
45,5% wzrost wolumenu paczek kurierskich InPost r/r
w szczycie świątecznym wzrosty wolumenów dostaw do Paczkomatów® przekroczyły 92%
Więcej o InPost: www.inpost.pl